Lycka i ett nötskal

Jag frågar om hon vill komma med mig. Det måste vara lördag. Hon har på sig sina röda skor med höga klackar och den där klänningen som får hennes röv att se ut som ett dike. Hon poserar framför spegeln och målar munnen som de gör, när hon säger, ”Det vet du att jag inte vill.”

 

”Om jag trodde du ville följa med hade jag inte frågat.”, säger jag.

 

Hon ger mig den arga fittblicken och säger, ”Fuck you.”. Sen dansar hon ut i köket sjungande. Hon är en fantastisk hona. Hon städar. Hon kan fixa middag. Hon håller kylen full med öl och jag har aldrig slut på röka när hon är i närheten. Hon kan knulla fem främlingar på en kväll och ändå komma hem och krypa upp för mitt ben. Stinkande från vin och vodka och cigarettrök drar hon ned min gylf och byxor och stoppar den i munnen. Hon börjar jobba den som en svältande kalv. Med den munnen kan hon suga ett ägg tomt genom skalet. Sen knullar jag henne och vi somnar tillsammans. Morgonen efter fixar hon äggröra med bacon och kaffe. Jag är den lyckligaste killen i världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0