Rubrik

Skrev denna för längesedan och nu, när man läser den efter en tid, verkar den klumpig. Men Linda letade efter den på nätet och här är den. Mycket nöje!


Jag vet att jag är sjuk i huvudet. De sexuella tilldragelser jag har är allt annat än normala. Eller är de? Jag vet ju knappast vad som förekommer hos den genomsnittsliga svensken, allra minst hans eller hennes sexvanor. Det var längesedan jag tände på en kvinna.
Visserligen ser jag dem, lägger märke till dem på det snuskiga vis män i min ålder lägger märke till kvinnor. Men kvinnor är överflödiga i mitt liv.
Jag har, och jag vet inte om det är bra eller dåligt, blivit beroende av porr. Fast beroende kanske är överdrivet, men jag föredrar porr framför vanligt hederligt sex.


Men det är inte porrfilmerna som ger mig min kick. Det är inte glidmedlet på kuken som tar mig till de nya höjderna. Det är den skarpladdade pistolen mot tinningen som gör magiska underverk. Det är en gammal hederlig revolver med plats för sex skott. Jag kör den gamla klassiska ryska rouletten, laddad med en kula, spinner trumman och trycker pipan mot huvudet. Sedan drar jag igång med porr, glidmedel och kuk i hand. Hanen på pistolen är spänd, pekfingret på avtryckaren som är två millimeter från 1/6 död.
Jag har alltid haft problem med oralsex, både på film och i verkligheten. Jag har vänner som hävdar att en avsugning kan vara bättre än sex, men jag har haft svårt för den delen. När tjejen går ned och mjölkar kuken känner jag inget alls.


Därför ber jag aldrig, till tjejernas stora glädje, om oralsex. Jag har själv inga problem med att ge oral njutning, men det händer sällan. Visserligen är mitt sexliv dött och, sedan länge, begravet.
Internetporr har erövrat mitt sexliv. Smaken varierar i perioder, sedan några veckor tillbaka är det grupporr som gäller. Jag har svårt att få upp den om tjejen inte bearbetar mer än tre killar åt gången. Det ska vara väldigt kvinnoförnedrande och slampigt. Jag vet inte varför, för jag hade själv aldrig velat delta i gruppsex oavsett om jag stod i centrum för några unga tjejers sexuella hunger. Porr är det enda som funkar för mig.
Dubbel penetration och massiv grovporr tillsammans med känslan av kall pistolpipa mot huvudet tar mig till höjder ingen kvinna lyckats göra. Männen pumpar henne, tjejen skriker som besatt. Hon skriker som om hon blir mördad och min erektion blir bara hårdare. Ett kriterium för bra och seriös porr är att killarna inte har kondom. Detta är ett måste, annars sitter jag och drar i en slapp livlös liten hudbit och det kan ta många minuter innan jag når klimax.


Killarna juckar i ställningar som omöjligt kan vara sköna. Mjölksyran måste pulsera i deras ben. Tjejen ligger och tar emot allt hon får. En kuk i vardera hand, kuk i röven, fittan och munnen. Hon har talang denna slampan, hon stönar samtidigt som hon har en bred kuk på 25+ i munnen. Kameran svävar över hennes ansikte och jag ser i hennes ögon att hon är full av droger. Antagligen en förutsättning för att framgångsrikt låtsat tycka om den våldtäckt hon blir utsatt för.


Mitt i all min extas, min pulserande kuk i handen, pistolen i den andra, undrar jag om hon får betalt för detta? Förmodligen får tjejerna i porrfilmer betalt en del, kanske inte så mycket som man skulle kunna tro. Men jag tror inte att killarna får någon cash. Varför betala någon för något som vem som helst var som helst skulle göra gratis?
Killar knullar vem (och vad) som helst när som helst!
Tiden på filmen visar 33:44. Jag vet att sperm-scenen kommer efter ca 35 minuter och jag har alltid haft svårt för dem.


En tjej som sitter med munnen öppen samtidigt som ett gäng killar tömmer sina satser i ansiktet på henne har alltid haft en avtändande verkan på mig. Jag orkar inte leta fram fjärrkontrollen för att hoppa bak några minuter för att avvärja den nalkande sperm-scenen. Dessutom, skulle jag börja fibbla med fjärren och spola hit eller dit hade det brutit mitt runk-flöde.
Knappt en minut på mig att komma, fan jag får pumpa iväg fort som fan. Mjölksyran började redan sprida sig i armen och jag kände att kuken började slappa till. Fan också. 34:25, 35 sekunder till sperm och jag har redan en slapp kuk.


Jag känner mitt klimax inom räckhåll, det känns uppe i röven som om man behöver skita, och jag tar i kraftigare.
Jag närmar mig klimax och pistolen pressas hårdare mot huvudet. Det skulle inte bli första gången jag fått ett blåmärke efter pipan och förmodligen är fallet så just nu. Jag pressade pistolen hårdare och hårdare, smärtan mot kraniet tävlade mot mjölksyran. Fingret vilade tungt mot avtryckaren. Jag var nära nu, jag kunde känna det. Men skulle jag hinna innan sperm-fontänen? 34:49, jag drog och kämpade som galen, mördade min erektion i mitt försök att hinna i tid.


Jag visste att det var omöjligt nu. Jag blundade, ignorera skiten på skärmen. Tänk ”bröst”. Tänk ”röv” och ”fitta”.
Bara bli färdig. Jag hörde ljuden på tv´n; ett gäng killar som, under överdrivna njutningsläten, målade tjejens ansikte med kräm. Jag var nära, jag kände det. Röven drog sig samman i en pulserande manöver.
Framför mig; en vinröd servett, min måltavla, redo att ta emot min kräm. Det är nära nu, jag kommer snart.
Pistolen är redo. Blir detta mitt sista runk? Blir de vulgära stön från tv´n de sista ljud jag hör? Jag balanserar på en tunn tråd mellan livet och döden. 1/6 chans död. Om några sekunder kan jag ligga på golvet med ett rykande hål i huvudet. Om några sekunder kanske jag spolar ned servetten i toaletten.
En på sex att jag målar golvet med blod och hjärnsubstans. Fem på sex att jag tar ett bad om några minuter. Satsen är redo, jag kan komma när jag vill. Jag ser en skymt av filmen på tv´n, tjejen smörjer in ansiktet med den mjölkvita krämen från killarna. Jag blundar hårt, fantiserar om en tidigare sexupplevelse.
Jag ejakulerar! Precis när de första stänken av sperma kastas över servetten trycker jag på avtryckaren. Jag hör klicket, det måste betyda att jag fortfarande lever. Jag torkar upp de små stänk som hamnat utanför servetten, spolar ned skiten och tar en snabbdusch.


Ännu en morgon, ännu en dag, fylld med jobb och plikter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0